WebWinnaar - Infograph AIDA formule en conversie optimalisatie voor websites en webshops die hoog scoren in Google en andere zoekmachines

Het AIDA-model voor website conversie

AIDA? Neen, niet de opera van Verdi. Wel een klassiek marketing model dat gebruikt wordt voor de ontwikkeling van een reclameplan. Maar ook perfect toepasbaar in de wereld van websites, e-mail marketing, webshops, …

Lees meer

WebWinnaar - Website marketing funnel - conversie van bezoeker naar klant

De Marketing Funnel in jouw website

Bij de conversie optimalisatie (CRO) in jouw website analyseer je de marketing funnel waar je klant doorheen loopt.

Lees meer

Webwinnaar - E-mail marketing campagne - Hoe begin ik er aan

Gratis tips voor jouw E-mail marketing

Opvallen in een zee van e-mails

E-mail marketing is en blijft een efficiënt kanaal om snel en goedkoop te prospecteren en potentiële klanten te overtuigen. Daarnaast kan je de resultaten van een e-mail marketing campagne gemakkelijk opvolgen zodat je eenvoudig de ROI (Return On Investment) van de campagne kan berekenen.

Lees meer

Webwinnaar - E-mail marketing campagne - De basisregels

E-mail marketing – de basisregels

Iedereen kent het, zowat iedereen heeft het, en iedereen haat het … spam. Daar wil je dus zeker niet tussen geraken met jouw teerbeminde e-mail marketing campagne. Want jij bent eerbaar en wil de geadresseerde enkel maar helpen, toch?

Lees meer

Webwinnaar - Copywriting webteksten - Webdesign

4 Gratis gouden tips voor straffe copywriting

Hebben we het over tekst voor en gewone web-pagina? Of over een artikel voor een blog? Maakt niet uit. Respecteer gewoon enkele basisregels en de kwaliteit van je teksten, je copywriting zal met sprongen omhoog gaan!

Lees meer

Webwinnaar Webdesign - Strooi met emotionele beloningen in je website

Strooi met emotionele beloningen in je website

Het is des mensen … mensen willen beloond worden voor de inspanningen die ze doen. Ook op het internet.

En gelukkig hoeft dat niet steeds in harde cash of gratis producten te zijn. Een goed gevoel, een gestreeld ego, noem maar op.

Lees meer

Webwinnaar Webdesign - SEO Aandachtspunten websites en webshops

SEO Zoekmachine optimalisatie – Enkele valkuilen

SEO (Search Engine Optimization – optimalisatie voor zoekmachines) is een complexe aangelegenheid, eigenlijk eentje voor professionals, copywriters misschien zelfs. Logisch, want veel SEO-tricks draaien om het manipuleren van inhoud en het ‘tweeken’ ervan voor zoekopdrachten.

Lees meer

Webwinnaar Webdesign - Website inhoud - Content audit

Gratis tips om de inhoud van je website sterk te maken

Een mooie website is leuk. Maar ruim onvoldoende.

Voor je begint, maar ook als je website er staat, je moet gewoon altijd aandacht hebben voor de inhoud van je site. Google is namelijk niet geïnteresseerd in ‘mooie sites’, Google heeft alleen aandacht voor relevante content.

Lees meer

Webwinnaar Webdesign - SEA - Pay-per-click advertenties

Pay-Per-Click (PPC) advertenties: de voor- en nadelen

Jij wil je producten of diensten via het internet in de schijnwerpers zetten? Dan zijn er een aantal zaken rond PPC-marketing die je zeker moet weten!

Lees meer

Webwinnaar - Vermijd deze webdesign fouten bij het maken van jouw nieuwe website

Een nieuwe website maken – Vermijd deze 10 fouten

Een nieuwe website laten ontwikkelen is altijd een flinke uitdaging. De meeste ondernemers onderschatten ook de valkuilen bij het laten maken van een nieuwe website. Heb jij plannen om een nieuwe website te lanceren? Let dan zeker goed op. Als je onderstaande valkuilen vermijdt, dan ben je al goed op weg!
Lees meer