Blog
WebWinnaar
Een stabiele en betrouwbare partner met meer dan 20 jaar ervaring. WebWinnaar maakt jouw nieuwe website of webshop en zorgt er voor dat je via het internet vele nieuwe klanten aantrekt. Hoog scoren in Google is daarbij héél belangrijk. WebWinnaar ondersteunt je ook bij sociale media, e-mail marketing en copywriting.
Uit de blog
Contacteer WebWinnaar
Knokke-Heist | Antwerpen | Duffel
Zetel: P. Parmentierlaan 135 / 2.1
8300 Knokke-Heist – België
0478 88 75 68
Stuur een e-mail
Vrijblijvende offerte
SEO-copywriting in 2024: Jouw ultieme gids
/in Copywriting /door Bruno Van LeemputSEO-copywriting? Voor niet ingewijden: het schrijven van teksten voor web-pagina’s en blog-artikelen op een wijze dat niet alleen jouw bezoekers, maar ook Google (en andere zoekmachines) er van gaan likkebaarden.
Lees meer
Hoe een webdesigner kiezen in 2024 [10 Belangrijke tips]
/in Webdesign /door Bruno Van LeemputLees meer
De beste gratis online Photoshop-alternatieven voor 2024
/in Webdesign /door Bruno Van LeemputPhotoshop is geweldig, maar tegelijk ook erg duur. Wil jij de foto’s voor jouw website verbeteren? De juiste uitsnede maken? Of de kleur- of lichtbalans wat bijwerken? Dan heb je eigenlijk Photoshop niet nodig. Er zijn immers heel wat leuke alternatieven die je gratis en online kan gebruiken! Voor je website, maar uiteraard ook voor je vakantiekiekjes.
Lees meer
SEO – Hoe reageert Google op ‘Duplicate Content’?
/in Copywriting /door Bruno Van LeemputIs ‘Duplicate content’ echt schadelijk voor Google? Wat is ‘Duplicate content’ (dubbele inhoud) nu precies? Heeft het invloed op je SEO, je Google resultaten? En zo ja, wat kan je er aan doen?
Lees meer
De snelheid van jouw website en Google (SEO)
/in SEO /door Bruno Van LeemputDe bezoekers van jouw website verwachten een ‘snelle’ site. Wachten tot er iets verschijnt is helemaal uit den boze. Meer nog, een lage sitesnelheid heeft ook een ernstige impact op de SEO (zoekmachine-optimalisatie).
Lees meer
7 Gratis Google-tips voor jouw SEO – zoekmachineoptimalisatie
/in SEO /door Bruno Van LeemputVoor beginners kan SEO (zoekmachineoptimalisatie) voor Google eng lijken. Een duizelingwekkend jargon en een draaikolk van regelmatig evoluerende technische aandachtspunten. Véél te complex. En toch …
Lees meer
Jouw Ultieme Checklist voor een Sterke Website
/in Checklist voor websites /door Bruno Van LeemputEen bedrijf, zaak, zelfstandige of vrije beroeper zonder website? Je kan het je niet meer voorstellen. Maar het devies bij WebWinnaar is al jaar en dag ‘Beter geen website dan een slechte’!
Maar wat is dan een goede website? Wat is een sterke website die jou klanten oplevert? En hoe wordt jouw website goed gevonden in Google? Weet je overigens wel hoeveel mensen op jouw website komen? En hoe lang ze er blijven hangen?
Lees meer
Digitale marketing in crisistijd – Gratis tips voor zelfstandigen en KMO’s
/in Content marketing /door Bruno Van LeemputOok in moeilijke tijden zoals tijdens de Corona-crisis is er licht aan het einde van de tunnel. Misschien ligt jouw business stil. Of toch bijna. Maar zoals steeds is paniek een slechte raadgever.
Op de ene of andere manier gaat ook dit weer voorbij en dus is het vooral zaak je goed voor te bereiden op de herneming. Vergeet niet, jouw concurrentie doet dat zeker ook. Hou dus jouw bedrijf(snaam) top of mind bij je klanten en prospects. Zorg er voor dat wanneer alles weer tot leven komt zij niet moeten nadenken bij wie ze best terecht kunnen.
Lees meer
Begrijp jouw website bezoekers dankzij MBTI
/in Conversie optimalisatie /door Bruno Van LeemputMBTI – 4 Soorten website-bezoekers
De Zwitserse psycholoog Carl Jung is zowat de grondlegger van de analytische psychologie. Zijn theorieën werden gebruikt om later het MBTI model vorm te geven. Jung stelde dat er vier functies (denken, voelen, gewaarwording en intuïtie) en twee houdingen (introversie en extraversie) zijn die onze psychologie vormen.
Lees meer
Het AIDA-model voor website conversie
/in Conversie optimalisatie /door Bruno Van LeemputAIDA? Neen, niet de opera van Verdi. Wel een klassiek marketing model dat gebruikt wordt voor de ontwikkeling van een reclameplan. Maar ook perfect toepasbaar in de wereld van websites, e-mail marketing, webshops, …
Lees meer