WebWinnaar
Een stabiele en betrouwbare partner met meer dan 18 jaar ervaring. WebWinnaar maakt jouw nieuwe website of webshop en zorgt er voor dat je via het internet vele nieuwe klanten aantrekt. Hoog scoren in Google is daarbij héél belangrijk. WebWinnaar ondersteunt je ook bij sociale media, e-mail marketing en copywriting.
Uit de blog
Contacteer WebWinnaar
Wandelingstraat 29
2570 Duffel
P. Parmentierlaan 135 2/1
8300 Knokke-Heist
SEO – Hoe reageert Google op ‘Duplicate Content’?
/in Copywriting, SEO /door Bruno Van LeemputIs ‘Duplicate content’ echt schadelijk voor Google? Wat is ‘Duplicate content’ (dubbele inhoud) nu precies? Heeft het invloed op je SEO, je Google resultaten? En zo ja, wat kan je er aan doen?
Lees meer
De snelheid van jouw website en Google (SEO)
/in SEO, Website effectiviteit /door Bruno Van LeemputDe bezoekers van jouw website verwachten een ‘snelle’ site. Wachten tot er iets verschijnt is helemaal uit den boze. Meer nog, een lage sitesnelheid heeft ook een ernstige impact op de SEO (zoekmachine-optimalisatie).
Lees meer
SEO – zoekmachine-optimalisatie voor beginners
/in SEO, Webdesign, Website effectiviteit /door Bruno Van LeemputVoor beginners kan SEO (zoekmachineoptimalisatie) voor Google eng lijken. Een duizelingwekkend jargon en een draaikolk van regelmatig evoluerende technische aandachtspunten. Véél te complex. En toch …
Lees meer
Jouw Ultieme Checklist voor een Sterke Website
/in Checklist voor websites, SEO, Webdesign, Website effectiviteit /door Bruno Van LeemputEen bedrijf, zaak, zelfstandige of vrije beroeper zonder website? Je kan het je niet meer voorstellen. Maar het devies bij WebWinnaar is al jaar en dag ‘Beter geen website dan een slechte’!
Maar wat is dan een goede website? Wat is een sterke website die jou klanten oplevert? En hoe wordt jouw website goed gevonden in Google? Weet je overigens wel hoeveel mensen op jouw website komen? En hoe lang ze er blijven hangen?
Lees meer
Digitale marketing in crisistijd – Gratis tips
/in Content marketing, SEO, Website effectiviteit /door Bruno Van LeemputOok in moeilijke tijden zoals tijdens de Corona-crisis is er licht aan het einde van de tunnel. Misschien ligt jouw business stil. Of toch bijna. Maar zoals steeds is paniek een slechte raadgever.
Op de ene of andere manier gaat ook dit weer voorbij en dus is het vooral zaak je goed voor te bereiden op de herneming. Vergeet niet, jouw concurrentie doet dat zeker ook. Hou dus jouw bedrijf(snaam) top of mind bij je klanten en prospects. Zorg er voor dat wanneer alles weer tot leven komt zij niet moeten nadenken bij wie ze best terecht kunnen.
Lees meer
Begrijp jouw website bezoekers dankzij MBTI
/4 Reacties/in Content marketing, Conversie optimalisatie, Copywriting, Website effectiviteit /door Bruno Van LeemputMBTI – 4 Soorten website-bezoekers
De Zwitserse psycholoog Carl Jung is zowat de grondlegger van de analytische psychologie. Zijn theorieën werden gebruikt om later het MBTI model vorm te geven. Jung stelde dat er vier functies (denken, voelen, gewaarwording en intuïtie) en twee houdingen (introversie en extraversie) zijn die onze psychologie vormen.
Lees meer
Het AIDA-model voor website conversie
/3 Reacties/in Conversie optimalisatie, Website effectiviteit /door Bruno Van LeemputAIDA? Neen, niet de opera van Verdi. Wel een klassiek marketing model dat gebruikt wordt voor de ontwikkeling van een reclameplan. Maar ook perfect toepasbaar in de wereld van websites, e-mail marketing, webshops, …
Lees meer
De Marketing Funnel in jouw website
/3 Reacties/in Content marketing, Conversie optimalisatie, Website effectiviteit /door Bruno Van LeemputBij de conversie optimalisatie (CRO) in jouw website analyseer je de marketing funnel waar je klant doorheen loopt.
Lees meer
Gratis tips voor jouw E-mail marketing
/1 Reactie/in Content marketing, Conversie optimalisatie, Copywriting /door Bruno Van LeemputOpvallen in een zee van e-mails
E-mail marketing is en blijft een efficiënt kanaal om snel en goedkoop te prospecteren en potentiële klanten te overtuigen. Daarnaast kan je de resultaten van een e-mail marketing campagne gemakkelijk opvolgen zodat je eenvoudig de ROI (Return On Investment) van de campagne kan berekenen.
Lees meer
E-mail marketing – de basisregels
/1 Reactie/in Content marketing, Copywriting, Website effectiviteit /door Bruno Van LeemputIedereen kent het, zowat iedereen heeft het, en iedereen haat het … spam. Daar wil je dus zeker niet tussen geraken met jouw teerbeminde e-mail marketing campagne. Want jij bent eerbaar en wil de geadresseerde enkel maar helpen, toch?
Lees meer