Krachtige internet marketing
Succes dankzij doordachte online marketing in en rond jouw website
Ontmoet jouw doelgroep digitaal!
Het leven verloopt tegenwoordig voor een belangrijk stuk digitaal. Wil je ‘connecteren’ met jouw doelgroep, dan is digitale internet marketing een essentieel onderdeel van jouw strategie. Wij personaliseren jouw strategie samen met jou. Daarvoor duiken we samen in de grote WebWinnaar toolbox.
Vanuit jouw doelstellingen gaan we aan de slag met de verschillende mogelijkheden zoals bijvoorbeeld zoekmachine optimalisatie, SEO-teksten, conversietechnieken, e-mail marketing, content marketing, betaalde advertenties en sociale media, … Onze voornaamste insteek daarbij is een optimale verhouding tussen een lage kost en een hoge return (meer klanten, meer omzet).
Door WebWinnaar een website laten maken of een webshop laten maken gaat dus veel verder dan het simpelweg ontwikkelen van enkele leuke schermpjes …
Voordelen van Digitale Marketing
In tegenstelling tot de meeste offline marketinginspanningen kun je met Internet Marketing de resultaten meteen zien. Van een advertentie in een krant is het bijzonder moeilijk om in te schatten hoeveel mensen jouw (vrij dure) reclame-inspanning daadwerkelijk gezien hebben. Laat staan om te weten tot hoeveel verkopen de advertentie geleid heeft.
Met Internet Marketing technieken kan je de return van jouw marketinginspanningen meteen meten: aantal bezoeken, aantal kliks, aantal conversies per (landings)pagina, voorkeurplatformen, … Wil je een nieuwe website laten maken, hou dan meteen rekening met al deze aspecten!
Internet marketing, ook voor jou!
Uiteraard wil jij sterk aanwezig zijn waar jouw doelgroep, jouw klanten en prospects zijn: op het internet. En dan zijn digitale marketing technieken onmisbaar.
Jij dacht toch niet dat dat alleen een verhaal voor grotere bedrijven was? Zelfstandigen, vrije beroepen, KMO’s, iedere professionele speler moet zijn commerciële aanpak op orde hebben. En daar hoort een sterke web-aanwezigheid bij.
Samen onderzoeken we welke voor jou de ideale tools zijn, wat jij na opstart perfect zelf kan meten en verbeteren en uiteindelijk met welke strategie ook jij meer klanten en meer omzet genereert direct of indirect via het internet.
Breng jouw boodschap succesvol over
Content marketing is de sterke samenwerking tussen twee noodzakelijke elementen: ‘inhoud’ en ‘marketing’.
Je zal er eerst en vooral zorg voor dragen dat je interessante en goed gebrachte content (inhoud) biedt aan je bezoekers. Is dat gelukt, dan zal je de nodige stappen moeten zetten om deze inhoud succesvol naar je doelgroep te brengen. Marketing dus. Want in een onvindbaar hoekje heeft niemand wat aan jouw uniek verhaal.
Haal meer klanten uit je bezoekers
De bezoekers die je aantrekt ook effectief omturnen tot échte klanten, dat is conversie optimalisatie (CRO – Conversion Rate Optimization).
Conversie optimalisatie omvat het hele traject van ‘zoeker in Google’ tot en met het verwerven van een nieuwe klant. Maar ook deelstappen zoals het inschrijven op een nieuwsbrief, invullen van een contactformulier of een offertevraag, tot en met een effectieve bestelling. We passen daarbij de AIDA-formule en de marketing-funnel technieken toe!
Webteksten die aanzetten tot actie
Copywriting voor websites, dat is schrijven met een doel. Dat kan gericht zijn op een optimalisatie van web-teksten voor zoekmachines zoals Google (zie ook SEO – Search Engine Optimisation). Maar de betere copywriting voor het web leidt tot teksten die mensen aanzetten tot een actie. Conversie met andere woorden.
WebWinnaar helpt je graag met copywriting voor jouw website, blog of webshop. Samen gaan we voor succes en maken we ook jou een WebWinnaar!
De beste toegang tot prospects en klanten blijft nog altijd e-mail
E-mail blijft de digitale draaischijf in online marketing. Zeker als je de bewezen rendabiliteit vergelijkt met bijvoorbeeld Google Ads of Facebook Ads!
Belangrijk voordeel is – naast de zeer geringe kostprijs – dat berichten naar de gebruiker “gepusht” worden, in tegenstelling tot de pull-methode van sociale media. Het is dus veel directer en persoonlijker. Maar daarbij moet je wel een aantal basisregels respecteren. En daar helpen we je graag bij!