Blog
WebWinnaar
Een stabiele en betrouwbare partner met meer dan 20 jaar ervaring. WebWinnaar maakt jouw nieuwe website of webshop en zorgt er voor dat je via het internet vele nieuwe klanten aantrekt. Hoog scoren in Google is daarbij héél belangrijk. WebWinnaar ondersteunt je ook bij sociale media, e-mail marketing en copywriting.
Uit de blog
Contacteer WebWinnaar
Knokke-Heist | Antwerpen | Duffel
Zetel: P. Parmentierlaan 135 / 2.1
8300 Knokke-Heist – België
0478 88 75 68
Stuur een e-mail
Vrijblijvende offerte
Hoe vind je gratis foto’s voor je website?
/in Webdesign /door Bruno Van LeemputJe hebt de inhoud voor je nieuwe pagina of voor je bericht netjes uitgeschreven. Maar je beseft uiteraard dat … een beeld soms meer zegt dan duizend woorden.
Lees meer
8 Gratis tips voor een sterke website content strategie
/in Content marketing /door Bruno Van LeemputGewoon wat teksten publiceren? Dat volstaat al lang niet meer. Dat had je ondertussen al wel begrepen. De zoekmachines (vooral Google en Bing) evalueren zelf of jouw inhoud al of niet relevant is voor jouw doelgroep. Op basis van steeds evoluerende algoritmes. En die algoritmes stellen ze samen op basis van het zoekgedrag van alle internetgebruikers.
Lees meer
Wat is de meerwaarde van Google Analytics voor jou?
/in Google Analytics /door Bruno Van LeemputGoogle Analytics is er voor diverse types gebruikers. Uiteraard voor jou als zelfstandige, bedrijfsleider, vrije beroeper, … eindgebruiker dus. Maar ook voor bijvoorbeeld webmasters, copywriters en marketeers!
Lees meer
Best snel je domeinnaam voor je website vastleggen
/in Webdesign /door Bruno Van LeemputRegistreer je domeinnaam tijdig
Heel wat ondernemers spenderen uren of zelfs dagen aan het vinden van een goede naam voor hun onderneming. Om dan vast te stellen dat de hierbij noodzakelijke domeinnaam niet meer beschikbaar is …
Lees meer
Waarvoor kan ik Google Analytics gebruiken?
/in Google Analytics /door Bruno Van LeemputWat is Google Analytics?
Google Analytics is de gratis webtool van Google waarmee je het verkeer op je website kunt analyseren. Je kan analyseren waar je bezoekers vandaan komen en hoe ze doorheen jouw website surfen. Waar ze afhaken ook.
Lees meer
Website conversie versus website design – een evenwichtsoefening
/in Conversie optimalisatie /door Bruno Van LeemputAlles moet steeds maar sneller gaan, bezoekers hebben geen tijd, willen meteen beslissen, geen tijd verliezen. Anders klikken ze weg. Toch?
Misschien moeten we wat water in de wijn doen? Misschien tóch bezoekers heel even laten nadenken vooraleer ze een beslissing nemen? In hun, maar ook misschien in jouw voordeel?
Lees meer
Landingspagina’s en conversie
/in Conversie optimalisatie /door Bruno Van LeemputWil je de conversie-ratio van je website verhogen? Dan is het eerste waar je waarschijnlijk aan zou denken het inzetten van effectieve landingspagina’s.
Lees meer
4 Gratis tips om landingspagina’s nieuwe klanten te laten genereren
/in Conversie optimalisatie /door Bruno Van LeemputEen landingspagina, dat is de pagina waarop je bezoeker valt als hij doorklikt vanop een resultaat in een zoekmachine. Dat kan een reguliere pagina van jouw website zijn, de startpagina bijvoorbeeld, of in vele gevallen ook een speciaal voor die zoekopdracht ontwikkelde pagina.
Lees meer
SEO copywriting – Top website teksten voor Google
/in Copywriting /door Bruno Van LeemputMaar meteen een gevaarsdriehoek! Nog altijd kom je ontzettend veel web-pagina’s tegen die duidelijk geschreven werden met de ogen richting zoekmachines in plaats van richting bezoeker. Nog altijd vind je vele web-designers die denken dat het gul rondstrooien van zoektermen belangrijker is dan het aanreiken van kwaliteitsvolle content aan de bezoekers / potentiële klanten.
Lees meer
6 Gratis tips voor sterke content op jouw website
/in Content marketing /door Bruno Van LeemputZonder content is er geen online marketing, punt. Maar als je daadwerkelijk succes wilt boeken met je content, moet je het wel goed aanpakken!
Content Marketing is doorslaggevend voor je online succes. Maar hoe spring jij nu met je hoogwaardige content boven je concurrenten uit?
Lees meer